Date with destiny

"I don't understand how a woman can leave the house without fixing herself up a little - if only out of politeness. And then, you never know, maybe that's the day she has a date with destiny. And it's best to be as pretty as possible for destiny." - Coco Chanel





I can't sleep and i'm so fucking tired! Det slår emot mig. Att sova gör mig inte förbannad, att inte kunna sova när jag vill sova gör mig förbannad. Så förlåt mig. I take that back! Denna fredagkväll då jag försöker lägga mig tidigt - blir distraherad av inkommande fyllesms, att få springa en mil imorgon till Britney's circus och Lady Gaga's pokerface, jobba imorgon, min nya marinblåa vårkappa från Marc o'polo (plåster på såren), VÅR, sol, ljus, värme, Moskva, fina pojkar, 80-tals-p-fest på söndag, muskler, blont hår, den guldiga almanackan, kostvetenskap, min nya bok och jag är 100 % frisk CHECK. Gah, jag är lycklig! Vet ni hur många anledningar det finns till att vara lycklig? Oändliga! Det gäller bara att hitta de. Därför ska jag köpa ett anteckningsblock imorgon och skriva ner allt, och det kommer bli a hell of a lot of things under året. Tänk att läsa igenom allt därefter. Lyckospam!

Laptopen låg precis intill sängen, å nu ska den tillbaka. Nattbussen for just förbi utanför och batteriet tar snart slut.. (gräset är grönt och min julkänsla är bortblåst..) Aja.

God bless you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback