arg

jag är arg. så arg på mig själv.
vafan skulle jag ut i detta väder för (det snöar som fan!)? varför skulle jag till någon jävla studentkorridorfest? jo trodde den skulle va kul.
när jag kunde ligga hemma i min underbara ensamhet i värme, äta choklad och se på Idol? se kevin vinna.
why why why
mina ben och tår smälter nu. det sticks som. bara en sån sak var inte värt det.

jag kunde för fan ha jobbat åtminsone. Gah!

sen hatar jag dryga personer. som först tror att bara för att vi földjes dit så är det "vi" resten av kvällen och liksom följer efter en var man än går, tror att jag är ett jävla barn som måste ha hjälp med att ta på mig mössan, tala om att det är för  kallt att inte ha vantar, borsta av snön från min jacka (ok lite gulligt i måttliga mängder), jag kan inte råka halka till en aning utan att två händer kommer räddandes mot mig, kan inte gå hem själv... gah. hatar detta extrema "gentleman" beteende. enbart irriterande. får mig att känna mig som en liten hjälplös flicka.

jag är arg
varför stannade jag inte hemma ikväll?
nu ska jag läsa ut min bok. luciavaka i min ensamhet med andra ord.
 

gah

Kommentarer
Postat av: mahsa

Där har du massor med anledningar till att ta och packa till en mini resa till gbg snart..!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback