What a beautiful day

Jag är en nattmänniska, helt klart. Jag är alltid som aktivast på kvällen/natten och är sjukt morgontrött.. ösnkar att jag inte va det. Men lär nog bli andra bullar när universitetet kmr igång! Sitter här med en kopp te och ser regnet ösa utanför och lyssnar på Radio Italia. Vilken vacker dag!

Idag ska göras:
Fara till EM med Tobias, sen ska vi kolla på tapeter
Bjuda Emil på god middag
Styrketräna
Gå runt Nydala?
Fixa CSN-grejset
Läsa och äta vindruvor..

Jag vill göra nåt stort, fara igenom hela Italien (Venedig, Milano, Pisa, Florens, Rom, Napoli, Sicilien) och utveckla min italienska, jobba, leva och ta vara på min ungdom. Sen sitter jag fast där med min Svensson-familj..

IMORGON BLIR DET SURSTRÖMMING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback