Regn x 1000

Vaknade till regn och gjorde min special-hemmagjorda smoothie bestående av vaniljyoghurt, mjölk, självplockade blåbär och banan med lite pumpa- och solrosfrön på. Mums! Sedan satt jag på vår inglasade balkong och tittade på regnet.



Därefter tog jag en promenad då det slutat regna, jag kommer hem dyngsur. Verkligen. Gör grönt te, äter god mat, läser en bok. Orkar inte hålla ögonen öppna så jag somnar. Vaknar av att Emil ringde mig som ville träna. Jag orkade inte. Top model och Pussycat Dolls på TV.

Blev superhungrig och startade värsta projektet - fiskgratäng med rotsaker, selleri och broccoli. Mums (igen)!



Jag är som Bree i Desperate Hosewives, jag håller mina recept för mig själv! (Eller är jag för lat för att skriva ned det). Jag är så jävla bra, min blivande man kommer att vara så lyckligt lottad. Jag är ett kap!

Nu är klockan nio, ska se om det är något bra på TV. är sugen på en kvällspromenad men det regnar.

En msn-konversation senare:

Det blir promenad, Krille är på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback