I'm feeling great.

I natt sov jag som en prinsessa, kan ha å göra med att jag och Krille tog en härlig promenad igårkväll. Sedan stannade vi upp vid universitet och jag har hittat var jag ska vara på upprop. Sedan pumpade jag situps medan Krille pratade på om allt möjligt. Vaknade till nyhetsmorgon (klockan sex). det är så mysigt, åsså snygga Alexander Skarsgård. Gorgeous!
Sedan somnade jag faktiskt om och vaknade halv tio, upp och hoppa till älsklingsgröten. Grejat på här hemma och sedan sprang jag här i Gammliaskogen, och jag älskar det! Förutom att skogen är underbar (med massa blåbär) så springer jag förbi Gammlia, där jag ser kor, hästar, grisar, det luktar "på landet". Jag blir så glad av den lukten så jag maxar!

Nu har jag lagat goaste maten, tänkte ta en bild men jag gjorde inte det. Fisk, groddar (som jag gjort själv), bovete och en halv tomat och aubergine. Lite rester och lite nytt.


Nu ska jag läsa lite, sedan städa upp lite, sedan skulle jag gärna vilja ut i skogen igen och plocka blåbär. Färska blåbär till frukost saknar jag.. det är vardagslyx!
Sedan vill jag runt Nydala! Fast det verkar bli regn.. ?

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback