Friday!

Det är fredag idag (det var ju just helg?). Vaknade för en timma sedan, lät mig själv sova ut eftersom jag ska jobba 22-03. Då behövs sömnen! Jag ser fram emot att jobba! Ska jobba jättemycket nu i höst, lägga undan pengarna sen resa! I vår blir det Moskva. Jag drömmer verkligen om att fara dit, var säkert åtta år sedan sist. Mamma och syster ska få visa mig allt! Var de bodde, var de åt, var de shoppade, var de gick i skola, var de gick ut. Svansjön, dumplings (världens godaste) och Eurovision kan också läggas till!

Dagens frukost



Jag älskar gröt, efter mycket inspiration från olika hälsobloggar provade jag en variant.

För 2 personer:

1 dl dinkel flingor
1 dl fullkornshavregryn
Ca 4 dl vatten
Några russin (jag är inte speciellt förtjust i dem)

½ banan
Toppat med krossade linfrön ochlite cocos.
Mjölk

PS.
Skratta inte åt min lilla guldsked, jag älskar att äta med små bestick.
Man äter saktare och tar längre tid på sig omedvetet, maten räcker dessutom längre.

Nu ska jag fånga dagen! Ha en bra fredag så länge. Un bacio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback