Back

Nu är vi utvilade bägge två - ja jag och bloggen alltså. Vi har haft vår semester! Det är redan augusti och det är verkligen hösltuft i luften, brr (ja satan vad jag har saknat bloggandet och skrivandet, få skriva av sig lite). Snart börjat universitetet och jag är fasen lite skraj. Hur är det? Hur beter sig människorna? Ordet tenta får mig bara att krypa under täcket typ.

Sommar 2008
Höjdpunkten var lätt Gbg! Älskade underbara vän - Mahsa. Också träffade jag Johanna, så underbart härlig tjej!


Vi åt sushi


Vi festade till klockan sex på morgonen..


Vi spanade..


Vi såg Iron Maiden


Ullevi - Iron Maiden


Liseberg


Vi var såklart på Liseberg och åkte allt.


Söta Johanna!


Vackra Marstrand


Johanna & jag - västkusten, dricka äppelcider och prata om Italien, italienare, italienska och så vidare.....


Det var lovely!
Jag och Johanna såg Mamma mia, underbar må-bra-film-musikal!

Längtar efter att få träffa båda igen! Tusen tack tjejer. Mahsa vi ses snart igen! Du måste komma upp till Umeå ;)
Johanna - vi ska ut på äventyr! London, Paris, Rom (L) - whatever! ;D

Abbracci e Buonanotte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback