Älskade höst

Jag är glad. Hösten, det nya nyåret, är på väg. Jag ska ägna mig åt tre saker i höst: plugga (nationalekonomi & ryska), träna (simning, aerobics, styrketräning) och jobba. Personalmötet ikväll var givande, det blir mycket jobb i höst. Jobb = pengar = frihet. Spara, shoppa och resa

Jag är lycklig! Jag är så peppad på studentlivet, en helt ny värld öppnar sig med nya människor, att kunna utvecklas på ett sätt som annars inte är möjligt. Sen att jag är frisk, ni vet två friska ben, självständig och oberoende. Det är jag mest lycklig över. Sånt ska man inte ta för givet, inget ska man ta för givet.



Kommentarer
Postat av: Milla

Åh tack för din fina kommentar! Det är så kul att hitta likasinnade :o) Du borde verkligen läsa till dietist om du är sugen på det, att plugga något man verkligen är intresserad av gör verkligen studietiden till en rolig tid! Och alla klasskompisar delar ens intressen, bara det :o) kram!

Postat av: Petra

Ryska låter spännande! Det har jag också pluggat en gång i tiden.

2008-08-26 @ 09:19:18
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: KAROLINE

googla på "google translation". Sen trycker du på första träffen, ser du att de står verktyg? tryck där.

2008-08-26 @ 19:43:43
URL: http://HTTP://WWW.FASHIONFLASH.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback