åldersnoja

jag är 7 393 dagar.
dvs att jag har borstat tänderna 14 786 gånger (minus 5000) inom en parents sådär
duschat 3690 gånger typ
varav dessa sovit 2500 dagar

jag har åldersnoja.
efter jag har passerat 20 har dessa saker hänt mig:
jag har börjat baka och laga mat (och älskar det) i stort sett varje dag, min mamma gör inget på den fronten längre! (det är inge husmanskost (en falukorv har aldrig legat i min kyl!) utan riktiga fisk och skaldjursrätter, pajer, eget fullkornsbröd)
jag powerwalkar varje dag typ (var är mina stavar?)
igår såg jag på smällen, idag går jag till H&Ms bebis avdelning och kollar på bäbis-kläder (tick tack tick tack) modergrejset tickar typ
det är min mamma som gnäller när vi plockar blåbär, jag måste dra till med "bara tio minuter till, raring"
jag står länge vid receptböckerna på Ica maxi
jag saknar aerobics
jag ställer in alarmklockan för att inte missa Leila bakar


vet ni vad jag behöver?
Lyssna på livscoatchen!

KLICK: http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&id=956387

"tuttarna hänger och slänger, rumpan är inte hårt som ett bowlingklot och hur mycket du än tränar aerboics kommer du aldrig få en välsvarvad kropp. Lägg din dyrbara tid på annat!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback