Jakt

Nu ska jag ut på jakt efter en vit sommardröm (studentklänning) och en ljusrosa bakelse (balklänning). Önska mig lycka till!

Nä, jag måste bara skriva det här. Jag såg sommardrömmen, jag såg den på ett annat shoppingscentrum, och den var perfekt! Jag såg den på skyltdockan, perfekt var den som sagt. Något annat distraherade mig och jag glömde kolla priset, affären och om det ens fanns någon kvar i affären. Det är 30 minuter med tåg från Rom. Varför???? Dumma dumma jag.



Varför har inte jag nå jäkla möss som jag gör min drömklänning?

Kommentarer
Postat av: Mia

Helluuu !! Är du i skolan idag? :)

Postat av: Anonym

Nee, jag ska inte gå :/ Ska du gå? Hörde att det inte fanns någon biljett kvar :S

2008-04-25 @ 10:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback