Jag säger bara en sak:

är huvve dumt får kroppen lida.

Aj aj aj...


Kommentarer
Postat av: Tove

Vad hande, brande du dig pa stranden? :) Hoppas att resan hem gick bra. Synd att vi inte hann traffas pa slutet men vi ses sakert snart igen. Ha det bra, kram!

2008-04-29 @ 17:52:29
Postat av: Alexandra

Hej Tove! ja, jag brände mig ganska rejält :P konstigt tycker jag för i fredags hade jag inget solskydd och brände mig inget utan blev typ brun, men nu så poff allt på en gång! haha, fick knappt på mig kläderna för det gjorde så ont! haha, aja! Ja det var synd att vi inte hann träffas, men vi ses säkert i juni hoppas jag ;) Lycka till med jobbet och allt så hörs vi. Och förresten: skaffa en blogg! jag saknar någon som bloggar från Rom på heltid ;D Kramis! / Alexandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback