En dag pà stan i Rom..

Igàr tràffade jag en jàttesòt och trevlig svensk tjej hàr i Rom =) Vi gick pà stan och beràttade om vàra historier varfòr just Rom osv. Sedan àt vi lunch tillsammans vid Pantheon, bruschetta , pizza, dryck och Tiramisù. Màtta blev vi och vandrade sedan vidare efter Roms gator och pratade, fòrsòkte hitta en affàr med balklànningar men utan resultat. Fràgan àr om det blir balen i àr eller inte! Kan inte bara klànningen ramla ner fràn himlen.. det àr typ det jag gàr omkring och hoppas pà :P Sedan mòtte jag & Tove upp min amore och vi gick till Fontana di Trevi och àt en glass, sedan till Via Veneto fòr att sòka en kyrka dàr det bara àr sklettben pà en vàgg eller nàgot liknande, tyvàrr var det stàngt sà vi fàr ta det en annan gàng :) vi for istàllet till Villa Borghese och promenderade lite dàr. Sedan tog vi bussen hem :) En riktigt trevlig dag!


image430


image431


image432

Kommentarer
Postat av: Tatiana

Åh vad gott det ser ut!

Postat av: Johanna Andersen

Åh, jag önskar det hade varit jag! =) tro mig, när du minst anar det kommer jag hoppa fram bakom ett gatuhörn i Rom och så blir det gelato-promenix med mig med, hihi! ;) ha det underbart därnere, din lyllis! (F)
/J

2008-04-17 @ 19:54:59
URL: http://johannaandersen.devote.se/
Postat av: Mia

Har du!? :D Jag är jätteintresserad!

2008-04-18 @ 15:24:29
URL: http://aims.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback