Denna torsdagmorgon

..längtar jag tillbaka till sommaren 2004, havet utanför Rom, eller nej.. jag längtar till sommar 2008 istället (se framåt). Som ni vet så älskar jag havet, otroligt mycket faktiskt. Av många anledningar. En av dem är att det är så härligt. Bara ligga under ett gult parasoll, sitta, se ut över havet, äta vattenmelon, bada, bli brun, bli blondare, känna sig fräsch. Innan man går hem springa längst stranden, syre. Snygga bruna ben. Saltvatten i håret, solblekt och ruffsigt, brun som en pepparkaka, en tunn sommarklänning som blåser i vinden när solen går ner, sand på fötterna, i skorna, i väskan, i mobilens alla hål, lukten av solskyddsfaktor, vattenflaska, en solig dag och ett stycke amore. Nä, det är så lovely. Det kommer bli så lovely!

image403
Rom 2004

Nu ska jag gå och dricka te, drömma, fortsätta med allt jobbigt så allt kommer att bli bra. För allt kommer att bli bra! Det måste bli det. Ta hand om er! För vissa saker går inte att köpa för pengar. BACIO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback