Ciao igen!

Alltsà jag hade nàstan tànkt att làgga bloggen àt sidan men nàr jag gick in i morse hade jag sett att en viss Emiliaskrivit uppdatera sà dà gòr jag ju sàklart det ;)

Igàr landade jag i Rom efter att sagt hejdà till min italienska familj pà Milanos flygplats. Det var lite kànsligt och de har verkligen tagit vàl hand om mig; sà snàll och omtànksam familj! Hennes pappa var supergo och pratsam och làrde mig verkligen mycket pà italienska, hennes mamma lagade godaste maten ever sà jag har inte kànt hunger pà hela veckan, haha. Hennes bror var rolig och min italienska var jàttesnàll fast blyg och fòrsiktig :)

Jag màste beràtta om fòrrigàr dà vi var vid Cinque Terre. Ett av de finaste stàllen jag var pà. Ovanfòr havet gick en vàg som heter Via dell'amore (kàrlekens vàg), ààà sà vackert! Gàr ej att beskriva med ord sà hàr har ni lite bilder:

image421

image423

image427

image428
àkta Italien  med klàderna utanfòr fònstret!!

image429

Kommentarer
Postat av: Emilia

Bra! ;D

2008-04-17 @ 10:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback