Arlanda - Snacka om för höga förväntningar

Glömde spara inlägget igår kväll:

Nyss landat och sitter på Arlanda just nu. Imorgon klockan 09.00 lyfter planet mot Milano. Ikväll sover jag här på Arlanda - Rest & fly. Jag är verkligen naiv, jag trodde liksom att jag skulle ha ett härligt hotellrum på fjärde våningen, en stor nybäddad dubbelsäng, ett vackert badrum med söta tvålar och nytvättade frottèhanddukar. Och vakna upp till en mumsig frukostbuffè. Men nej, rummet är typ 1 kvadratmeter, en våning säng, jag måste bädda själv och min packning ryms knappt där inne, och det värsta: det finns inget fönster!! Jag kommer bokstavligt talat känna mig som en fånge i natt. Snyft. Också måste jag duscha, men inte i den där fantastiska duschen jag fantiserade om, utan i ett rum med en dusch bara. Och mina schampoon ligger längst ned i väskan och jag måste packa om allt! Che palle. Jag är törstig. Jag är hungrig. Ingen frukostbuffè imorgon och allt är stängt nu. Tur att jag är lite smart som gjorde mig en förjäkla god kvällsmacka med massa grönsaker samt vindruvor och ett äpple tog jag med mig. Men nä inget La dolce vita här inte!

Vi hörs i Milano imorgon! Och en bra kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback