Lite fredagsshopping

Det regnar och blåser ute, hösten har veeeerkligen kommit.. mysig hemmakväll, soffaliggande med duntäcke, vindruvor, naturgodis och lite choklad med mjölk. Finns nästan inget godare.. choklad hjärta mjölk = sant! Jag har hur som helst sett Skilsmässa på italienska, en film från 1961. Kul att träna språket lite på det sättet och filmen var faktiskt helt ok. Jag har dessutom unnat mig lite shopping ikväll:

         

1. Ullkappa från H&M, passar perfekt nu till höstens väder
2. Lyle & Scott, ny modell med högre hals än den gamla, gillar materialet (100 % lammull), guldknapparna och fickorna. Känns bra att investera i detta nu till hösten. Älskar dessutom koftor eftersom man kan variera dessa plagg på flera olika sätt med snygga linnen/toppar/T-shirtar/tröjor under. Jag har för mycket v-ringade tröjor och för lite koftor.. varför Alexandra? ändring!
3. Calvin Klein, Fredrik Ljungberg goes female. Behöver jag säga mer än att dom är guldiga?

Hoppas paketet kommer snart....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback