8 önskningar

8 önskningar som skulle göra mig liiite lyckligare.


1. En resa till Rom, att få träffa amore mio. Snart igen............
Jag älskar staden plus min käraste finns där som jag älskar så mycket!

  

2. En Miu miu väska
Jag är så otroligt less på alla överreklamerade märken, dessutom är väskan galet snygg! Guld tillsammans med svart finns det inget som klår, typ.

 

3. En resa till New York - The big apple.
Innan jag dör ska jag ta mig hit, så är det bara. Dessutom ska jag göra en Sex and the city-tour.

 +  = SANT

4. En ny kamera..
..för att ta vackra bilder.
En kamera av äkta guld med diamanter hade ju inte suttit helt fel..



5. Kunna flytande italienska
ja det är bara att jobba, jobba, jobbaaaa!!



6. Nya möbler.
Behöver puffa upp mitt rum lite. Jag behöver en snygg stor garderob! Gärna ett helt rum faktiskt...

    
Sjukt snygga stolar. Guld!!

 
Sjukt söta örngott! Eller hur?

Jag hittade tyvärr inte en bild på en garderob, men jag gillar Carrie's i Sex and the city!
Vitt, enkelt, gulligt.

7. Besöka Moskva med Mami
Staden som ligger mig närmast själen och där jag har en viss del rötter .

   
Röda torget

8. Hälsa
Något som alltid glöms bort men som gör mig mest lycklig utan att egentligen veta om det. Jag vill vara frisk och att alla mina nära och kära ska vara friska!
(+ att jag vill få tjockare hår och perfekt hy, haha)


Kommentarer
Postat av: Riccardo

Presto!! Il colosseo ci sta aspettando amore!! Ti amo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-09-13 @ 22:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback