Torsdag

Tiden går fort. Om en vecka är jag i Rom med min underbaraste älskling. Kan ej förstå det. Jag har skrivit min packlista (älska listor) i minsta detalj, t o m vad som ska och inte ska vara handbagage, min outfit (måste nog byta på Milano flygplats), allt. Idag vill jag bara att denna dag ska ta slut, jag har prov imorgon och har pluggat noll typ, måste fixa praktik plats idag, sen ska jag jobba (fyfan). Vill bara att dagen ska ta slut typ.... Det positiva idag är att det är 10 % rabatt på H&M och jag har presentkort och jag har inte varit där på evigheter (typ 1 vecka). Hoppas jag hittar något fint, prisvärt, coolt eller något precis jag behöver!

Nej, nu ska jag fixa till mig. See you down town eller ja whatever. Ha en bra dag! Ciao stronzi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback