Sista dagen

Nu ska jag sova, sedan vakna upp till en underbar fredag! Imorgon är det sista dagen som praktikant på mäklarfirman. Det har varit en mycket lärorik vecka och jag har varit på många visningar på både hus & lägenheter, sett folk skriva kontrakt osv. Kul, fast jag vet inte om det är ett yrke för mig..

Sedan är en tjejkväll inplanerad med mami och systeryster. Först ska vi äta after workInvito sen får vi se vad som händer.. oplanerad kväll är det bästa! Inga förväntningar, inga besvikelser. Så att hamna i soffan med massa choklad (så man blir spyfärdig) framför Desperate Housewives blir ingen besvikelse om man säger så. Haha.
Ska försöka klämma in lite powerwalking imorgon.

26 dagar kvar till Rom...

Kommentarer
Postat av: Annoula

Ahhh... Godis är gott! Jag ska ägna dagen åt naturgodis, ska bara släpa mig iväg ut från kontoret haha...

Postat av: Fanny

svar: vilken tur då :)

2007-11-23 @ 17:15:58
URL: http://duvetfanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback