Sex and the city-hjärna

Ja men självklart ska jag bli sjuk nu när vi ska flytta och dona. Typiskt! Nej, tapeterna ska rivas ned imorgon och det är så himla kul att riva tapeter. Men först att det skrivas saker på tapeterna. En rolig känsla bara. Knasigt.
Nu börjar Sex and the city. Ska se på det nu som en godnatt saga, även fast jag jobbar ihjäl mig på att radera min "Sex and the city-hjärna" och börja om från avsnitt ett till nittioett. Kanske kommer hända när jag är typ sådär 65 år... Nä men jag kör faktiskt på Desperate Housewives nu. Rädden i nöden liksom.

Tv nu innan batteriet tar slut. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Absolut! Det är patriciasmodeblogg.blogg.se
användarnamn: pm
lösen: mcfly


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback