Nettuno - havet

Igar for jag och R till havet. Vi stod och velade pa Termini om vi skulle fara eller inte eftersom det regnade och var snuskigt vader. Men nar vi kom fram var vadret bra och vi satt vid havet och àt Pizza och Supplì. Jattegott och jattemysigt! Sedan for vi tillbaka till stan och àt glass! Gud vad matt jag blev.. vi kòpte àven en film som vi ska se ikvàll. Così è la vita = Sà àr livet. Nu ska vi fara till stan och jag ska fòrsòka hinna med och kòpa nàgot.. har bara kòpt en kofta fràn Zara.. jag som hade stora planer.. typ en vàska, en bòrs, skinnstòvlar. Hittade en perfekt modell pà ett par skinnstòvlar men var tyvàrr inte àkta skinn. Dà fàr det vara. Ska dra mig nu. Ciao!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback