Hemkommen

Hemkommen från Rom idag. En jobbig och tung resa hem. Från Milano var planet försenat 1 timma vilket resulterade i att jag missade planet från Stockholm till Umeå så jag fick köpa en ny biljett. Lagom kul men min resväska var iallafall inte försvunnen denna gång. Säger bara - Alitalia är bäst men suger.  

Jag saknar dig så jävla mycket. Jag kan inte förstå att jag var med dig i morse, och nu sitter jag här själv utan dig med 2200 kilometers avstånd. Tack för att du gjort dessa dagar till några av dem bästa i mitt liv. Och det kommer fler dagar amore mio.. alltid. Du är bäst! Du gör mig lycklig!
=
Mi manchi così tanto. Non ci posso credere che stamattina stavo con te e adesso sto a casa da sola senza te a 2200 chilometri di distanza. Grazie per tutto che hai fatto per me. Erano i giorni più belli della mia vita. E saranno molto di più amore mio.. sempre. Sei il migliore! Mi fai tanto felice!



Annars så sitter jag här i vardagsrummet med mami, hon bläddrar i Vouge och jag äter mitt restrerande godis från Pressbyrån på Arlanda. Fy mig. Jag kanske borde sova.. steg upp 04.00 i morse och imorgon ska jag upp klockan sex till skolan. Buonanotte!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ti amo per sempre! Te l'ho detto 1 milione di volte e forse anche di più. Ma continuerò a dirtelo questo! Io starò sempre con te amore mio! Sei l'unica per me, e solo insieme a te mi sento davvero felice. Non sono mai stato così bene in tutta la mia vita. TI AMO PER SEMPRE MIN ÄLSKLING! JAG KOMMER ATT ÄLSKA DIG HELA MITT LIV! GRAZIE DI ESISTERE

2007-11-07 @ 14:15:01
Postat av: Riccardo

Purtroppo ho sbagliato. Che devo fare. Sono un essere umano, non sono perfetto. Tutti sbagliano. Ma il mio amore per te non era e non è sbagliato. Io ti amerò sempre.

2007-12-15 @ 09:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback