LA DOLCE VITA

Prov, prov, prov och massa måsten! La dolce vita? Knappast. Men en vecka av djävulskap ska jag stå ut med. Sen så: LA DOLCE VITA.
Jag är så glad att allt  har fixat sig. Nothing good comes easily, you gotta fight for it. But somestimes you can't fight for it. Ibland så är avundsjukan större och kraftigare. Känner den. Urs, jag hatar avundsjuka. "Styr upp och gör saker med ditt liv själv istället! Jävla offer."

- just nu:
prov, prov, prov
hosta
mycket frånvaro
skavsår
hoppet på jobbet?
avundsjuka
måste fixa pass

+ just nu:
påsklov
Vilnius
Rom!!
min D&G
go musiken
mina nya vårskor
Helena Rubinstein mascaran
lägenheten
mami <3
att vara stark
Moschino väskan

= LA DOLCE VITA


Dem badar i Fontana Di Trevi. Snacka om La dolce vita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback