Så ung? Och så duktig!

Var förbi secondhandbutiken idag, gick förbi böckerna och såg något rosa som glimmade till och ser att boken jag håller i heter "Så ung? Och så duktig!". DÅ var jag bara tvungen att köpa den. Dessutom var det en superkvinna på framsidan, haha!

Boken handlar om hur unga kvinnor hela tiden strävar efter att vara så duktiga som möjligt och att de bränner ut sig själva. 10 olika kvinnor har blivit intervjuade, bl a Alexandra Pascalidou från Förkväll. Samt mycket tips och idèer. Ska bli kul att läsa den sedan till mitt goda te som jag köpte idag. Svart te med ananas och mango, mmmm!

Annars så blev det inga fynd idag, och inte heller en Fendiväska ;)

image7


Kommentarer
Postat av: Julia

Låter lite spännande faktiskt ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback