About midsommar

Jag har lagt in bilderna på datorn från midsommar vid Höga kusten. Jag älskar verkligen havet! Det måste vara den bästa platsen man kan vara på tycker jag. Man känner sig så fri! Världen är så fin och så annorlunda. Man vet att det finns något bortanför horisonten, på andra sidan, men man vet inte exakt vad. Att bara få se horrisonten är lycka för mig! På midsommarnatten plockade jag 7 olika sorters blommor. Dessvärre höll jag inte tyst undertiden och hittade inte 7 gärdsgårdar att hoppa över. Hittade en och tänkte hoppa över den sju gånger. Men äh. Och ingen drömprins drömde jag om heller, utan drömde om att jag var på MAX. Betydelse någon?!? Var iaf en trevlig midsommar och fått tid och rum att tänka. Skönt och klyschigt, men sant.

image14

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback