Sundsvall, Zara & IKEA

Upp 6 idag, sov så himla dåligt i natt och är riktigt trött nu. Gick inte heller så vidare bra att sova i bilen som jag hade tänkt. Det gör det aldrig och speciellt inte när syrran lyssnar på Tarkan! Han är ju hur bra som helst. Så jävla utomlands musik. Livet känns så bra då alltså. Zara, en besvikelse. På IKEA köpte jag 3 genomskinliga hyllor som jag ska sätta upp, en klockam ett silvrigt toalettlock och en massa förvaringsutrymmen (snygga). Imorgon ska jag rensa all skit och ta bort allt jag inte behöver, typ 100 tidningar från Wendy som jag inte kan skilja mig ifrån. Vill inte slänga dem, älskade de så grymt mkt när jag var hästtokig (känner nu hur detta inte alls passar in i bloggen ha-ha). Men imorgon ska jag greja på, även lämna igen ett par Miss Sixty byxor som jag ångrade att jag köpte idag,  gå runt Nydala. Det verkar som att vi trog med oss det fina vädret från Sundsvall. Vi hade btw en riktigt solig och mysig picknick idag med kycklingsallad, mmmm. Sen har jag köpt Maybellines senaste lipgloss. Det var bra. Även gjort ett second-hand fynd. Svartlackade pumps med en gulddetalj. Ohyes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback