SONO FELICE

Idag när jag cyklade for "jag är så jävla lycklig" genom huvudet. Och jag tänkte "va? varför?" Men det är jag!
Jag är lycklig för att..
Jag är frisk
Jag kan gå ut och gå, när jag vill
Jag kan springa
Jag kan prata
Jag kan höra
Jag kan se
Jag kan skratta
Jag är ung
Jag har hela livet framför mig
Jag har en mamma som älskar mig och gör allt för mig
Jag älskar min mamma
Jag har en pojkvän som älskar mig
Jag har en pojkvän som bor i 2000 km från mig
Jag har en pojkvän som kommer till mig om 34 dagar
Jag älskar honom
Jag gör allt jag vill göra
Jag kan göra allt jag vill göra
Jag studerar italienska och älskar det.
Jag satsar på skolan
Jag är motiverad
Jag har ett jobb
Jag kan gå vilken väg jag vill
Jag kan köpa lyxiga och dyra saker
Jag är nöjd med mig själv
Jag är självständig
Jag känner mig stark
Jag älskar livet
Jag kan inte kräva mer. Jag är ba så jävla lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback