Regn & lycklig

Urs, vad dålig jag är på att skriva här. Fy på mig! Men iaf, idag lovade vädret sol, ännu har jag inte sett någon och klockan närmar sig åtta. Positiv som jag är trodde jag det skulle bli sol idag så jag gick runt Nydala, när jag kommit ner börjar det regna. Det regna konstant i 1 ½ timma, hem kom jag dyngblöt. Men det var det värt! Har annars tillbringat hela dagen med att läsa Cosmo och VR. Trodde verkligen inte mina ögon när mamma sa: Din Vecko Revyn tidning har kommit. Jag: va är det sant? Trodde att prenumerationen slutade förra nret. Tack VR! Ni gjorde nästan min regningadag. Nu har jag gjort en härlig dusch och imorgonbitti kl. 6 (hur ska det gå för mig?) sticker jag, mami och syrran till Sundsvall. Tur är att syrran kör ner och jag upp (nattmänniskan nr. 1). Jag hoppas verkligen att jag hittar ett par snygga Tiger of sweden-jeans. Det skulle göra mig mer lycklig. Hoppas det är rea på Zara så man kan fynda lite ; ) Blir även en sväng på Ikea, måste köpa ett nytt matbord. Ett runt kanske, mysigt. Jag mår så himla bra just nu. Grönt te och macka nu! Ciao belli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback