Regn & Calvin Klein

Idag kom mitt nya Visa-kort, riktigt snyggt! Mitt namn och alla siffror står i guld. Därefter kom min kära systeryster. Hon gav mig Calvin Klein trosor. Jätteglad blev jag. Sen har hon köpt 2 par nya Tider of Sweden jeans. Jag vill också! Så vi har bestämt oss att fara ner till Sundsvall till veckan på Ikea, Zara (rea rea) och massa annat. Finns ju inte längre att köpa ToS-jeans här, suck. Blir kanon! Idag dessvärre är det regn och jag har köpt nya träningsbyxor och vill bara ut och springa. Tyvärr ej i detta väder. "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" jaja. Har dessutom köpt massa frukt och 5 kg körsbär (seriöst). Så det blir att "gotta" sig framför tv:n ikväll med L'ultimo Bacio på. Måste se den igen, hur bra som helst. Ut å springa nu! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback